Arvoisa lukijani,

Jaoin muutama päivä sitten kuolemanrajakokemukseni tässä blogissa. Tämä kokemus sai minut ymmärtämään että mikään ei ole pysyvää. Niin usein kun ihminen kuvitteleekin olevansa kuolematon, niin usein kun hän luulee pystyvänsä omin voimin mihin tahansa. Olen nyt käsittänyt, että kokemuksellani oli myös suurempi tarkoitus. Sellainen tarkoitus jota en olisi osannut aavistaa edes villeimmissä unelmissani.

Saatana ei ole herra. Saatana on halpamainen, tekopyhä ja kiero, ja hän käyttää ihmisten heikkouksia hyväkseen oman päämääränsä saavuttamiseksi. Se päämäärä on paha, ja toteutuessaan tulisi saattamaan ihmiskunnan lopulliseen tuhoonsa.

Uskallan nyt tunnustaa tämän: Olen heikko enkä halua kuolla. Rakastan elämää! Rakastan Jumalaa! Jos jatkan Saatanan viitoittamalla tiellä, kuolen varmasti. Uskon - ei, en usko vaan tiedän - että verilettujeni polttaminen oli Saatanan juoni. Olen palvonut häntä, pyytänyt päästämään minut pois tästä maailmasta, ja niin hän totisesti yritti tehdä. Yritys kuitenkin epäonnistui, sillä tapahtui Jumalallinen Väliintulo (tm). Jokin minua, maailmaa ja jopa itse Saatanaa suurempi kosketti minua ja esti pahinta tapahtumasta. Se jokin haluaa sanoa, että minulla on vielä tehtävä maan päällä. Tehtäväni on kertoa muille Saatanan houkutukseen langenneille, että maailmassa on vielä hyvää. En enää häpeä enkä pelkää julistaa, ja tahdon jakaa tarinani teidän kaikkien kanssa.

Menkää siis, ja tunnustakaa syntinne ja heikkoutenne. Tunnustakaa, että tarvitsette Häntä, sillä ilman Häntä ette ole mitään. Hän tekee teistä vahvoja, Hän armahtaa teidät. Hän ymmärtää Saatanan kierouden ja sen, että tuohon viheliäiseen otukseen on helppo turvautua. Saatana ei kuitenkaan tee teitä vahvemmaksi. Hän särkee teidät kuin saviruukun ja murtaa pala palalta. Älkää antako sen tapahtua!

Lopuksi haluan jakaa kanssanne muutaman rivin kappaleesta, joka antaa minulle voimaa jaksaa jatkaa aina uuteen päivään. Olkaa siunatut!

"Julistamme, Jeesus Herra on
Hän kuoli puolestamme synnin tuomion
kaikki tervetulleita on Taivaan valtakuntaan
Isä Taivaan ei milloinkaan nuku unta"

Teidän,

Bururd