En ole ikinä ymmärtänyt, mikä Lady Gagassa on niin mahtavaa. En kertakaikkiaan. Olen kuunnellut kyseisen artistin levyjä oikeinpäin, olen kuunnellut niitä väärinpäin ja olen kuunnellut niitä perkele sivuttain, mutta en yksinkertaisesti ikinä valaistunut. En en, en en en! Tarpeeksi kuunneltuani luovutin ja jäin odottamaan jonkinlaista jumalallista ilmoitusta siitä, miksi ihmeessä ja kummassa ihmiset vaivautuvat kuuntelemaan ponnettomia poprenkutuksia typerine änkytyksineen. Jonkinlainen Jumalan salattu viesti tai Saatanan salajuoni tässä täytyy olla taustalla, eihän tässä muuten ole mitään järkeä. Vai voiko todella olla niin, että musiikki on tässä asiassa toisarvoista ja ihmisiä viehättää naisen tapa pukeutua Luoja ties minkälaisiin lihapukuihin vain shokeeratakseen, ja jälkeenpäin selittää näitä virityksiään mukasyvällisesti yhteiskunnallisesti kantaaottavina? PASKAA. Jos näin on, melko heikossa hapessa on yhteiskunnan henkinen tila. Toisaalta, onhan tämä asia ollut tiedossa jo pitkään.
 
Oikeasti. Mietitäänpä hetki vaikkapa sellaista hittiä kuin Poker Face:
 
Can't read my, can't read my
No he can't read my poker face
P-p-p-poker face, p-p-poker face
P-p-p-poker face, p-p-poker face
 
Hei haloo, mitä järkeä?! No ei yhtään mitään. Tyhjänpäiväistä änkytystä ilman minkäänlaista tarkoitusta. Tehdäkseni pointtini selväksi tarkastellaan toista hittiä nimeltä Paparazzi. Kaikille teille sivistymättömille moukille tiedoksi, että sana tarkoittaa valokuvaajaa, joka kuvaa salaa julkisuuden henkilöitä.
 
I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me
Pa-pa-pa-parazzi
Baby, there's no other superstar, you know that I'll be
Pa-pa-pa-parazzi
 
Tänä aamuna istuessani bussissa havahduin lopulta siihen, että jumalallinen ilmoitukseni on tullut! Se on tullut Lady Gagan uusimman singlen Alejandro muodossa. Kappaleen kuullessani melkein rupesin itkemään. En voinut käsittää, miten jokin kappale voi kertoa niin suoraan juuri minun elämästäni. Olen edelleen niin liikuttuneessa tilassa, etten osaa sanoin kuvailla. Eteeni avautui tietoisuus siitä, mikä on Lady Gagan tarkoitus tässä maailmassa. Hänen musiikkinsa oikeasti koskettaa ihmisiä, kertoo syvällisiä tarinoita! Kaikkia hänen kappaleitaan en ole ymmärtänyt, mutta aiemmin ei varmaankaan ole ollut minun aikani. Minun on täytynyt kasvaa yli siitä naiivista ajattelutavasta, että yksinkertaisiin kappaleisiin ei voi sisältyä mitään monitahoista sanomaa. Nyt minun täytyy kuitenkin myöntää, että tämän kappaleen myötä Lady Gagan välittämä syvällinen, koskettava tarina erilaisista ihmiskohtaloista on välittynyt myös minulle!
 
Don't call my name, don't call my name, Roberto,
Alejandro, Alejandro,
Ale-ale-jandro
Ale-ale-jandro
 
Kiitos, Lady Gaga!